Friday, June 29, 2012

Bagus! Aku Suka

Hoyyeee....
setelah berminggu-minggu aku keboringan takde internet kat ofis...
akhirnya hari ni aku tak kan keboringan lagi...
baru je tadi orang datang betolkan kabel internet...
yang lagi buat aku nak hoyyeee hoyyeeee sangat...
bos aku dah mintak diorang pasang lagi satu kabel untuk satu lagi pc kat belakang aku ni hah..
so lepas-lepas ni takde la orang yang akan gune pc aku ni..
takde lagi yang nak ganggu aku nak berkeje plus berchatting...*lompat-lompat suke*

Lagi satu pasni kurang sikit tekanan aku nak manage duit yang tinggal berape je ni...
sebabnye printer kat aku ni dah setting untuk gune tiga pc...
ala yang cam kat CC tu kalo korang pegi...
data kat pc no 12 print kat akak jage kaunter...
camtu la...
maknenye dah kurang belanje beli ink printer untuk dua pc...

Semue nye berkat pegi ambik laporan audit dengan bos...
bile salah orang lain buatkan aku nye audit jadi mengecewakan daripada yang sepatutnye..
bos tak nak lagi ade yang dok ganggu aku time bekeje...
die tak nak lagi ade yang sibok-sibok nak gune internet kat pc aku time aku nak buat keje...
so lepas ni pc kau pc kau..
pc aku pc aku...*muke kerek*


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...