Thursday, June 21, 2012

Ada Sesapa Nak Belanja Tak?

Lama giler aku tak jenguk-jenguk blog aku nie..
sian die dah terabaikan...
11 hari tu tak jenguk-jenguk...
semalam pon cume buat WW je...

Nak tau tak..
semenjak dua menjak nie aku minat giler ngan Zizan...
tak tau le nape boleh jadi camtu...
tang mane yang aku minat pon tak tau..
mungkin tang hidung kot..
ye la kat umah aku ni tak ketemuan le yang hidung mancung-mancung ni...
semue jenis takde batang hidung pastu mate sepet..
aku je hidung mancung sikit..*muntah*

Aikk!nape tetibe citer pasal aku minat kat zizan pulak erk?
nak tau?nak tau?
hari nie kan filem baru zizan keluar kat panggung..
so aku teruje la..kalo boleh nak gi tengok...




Aku nak tengok citer nie..aku nak tengok...
tapi tak kan nak gi tengok sesorang kan...
nak la terteman..
lagi bagus kalo orang yang belanje...
so ade tak yang bermurah hati nak belanje aku gi tengok zizan nie?



psstt:aku sukeee akta mael lambong tu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...