Friday, June 22, 2012

Cutenya Dia...

Kakak aku yang sorang ni kan rajin giler tau...
ade satu hari tu die gi kedai buku ke hape tah..
kekonon nak beli bookmark..
sekali budak kat kedai tu cakap kitorg tak jual...
sekarang ni semua buat sendiri...

Reaksi die korang rase-rase ape?
die call aku...*nak mengadu le tu*
"nurul..aku malu...blablabla"
blablabla tu coz aku tak ingat...
aku pon ape lagi tolong gelak...
orang buat sendiri la kak sekarang...

Satu nye kakak aku ni...
kalo die nak sesuatu die buat sesungguh..
so besok nye die mula operasi buat bookmark..
*mentang-mentang bos xde hari tu*
and yang bagus nye...
bukan setakat buat untuk die..
die siap buat untuk aku sekali...



Memule die buat bookmark yang biase-biase je...
yang kat atas tu..walaupon biase aku suke..
ade gambar kami berempat..
geng yang kekadang buat orang lain jeles...
coz pergi memane mesti together...protect each other..

gambar blurr..kamera tak canggih...

Pastu aku ni kan suke request-request kat die...
saje nak ngengade ngan die...
aku request kat die suruh buat kan bookmark yang ade gambar ni...




siap ade gambar aku dengan KHJ lagi..

I terharu kak coz akak rajin betol melayan perangai i..
orang dah bagi betis nak peha..hehehehehe...
suke suke sukeee giler ngan bookmark ni...*lebur*
tq akak..sayang ketat-ketat...




pssstt:pasni aku pon tak tau nak bace novel ke..
nak tenung mamat hensem ni..
pssstt2:adik aku nak satu..tapi takpat arr.. 
nasib kak ita letak nama aku kat situ..




2 comments:

ietah said...

same2 yang..ni nak buat lagi ni..penanda buku lagi byk2.akak buatkan ko skali..opkosss!
amboi?sempat ngate hakak ekk..hahaha
tapi mmg malu weii..hampeeeh tol

mmg letak name ko,nanti org xleh ambik..hahahah

Nurul Jiyana said...

bkn nye slalu dpt ngate akak..
mmg tbaik arr akak..
letak name kite kt situ..
adik kite bengang je x dpt..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...