Saturday, June 9, 2012

Puding Roti Satu!!

Hari ni aku tinggal bertiga je..
parent aku takda balik rumah lama...
perasaan aku ofcoz gembira..
walaupon tadi dah tercurah air panas kat tangan...
sebabnya?...boleh berangan-angan rumah ni aku yang punya...
huh keji betol perangai anak camni...
rumah mak ayah nak buat macam rumah beli sendiri..
hehehehehe...

Aku kalau parent takda dekat rumah rajin gila....
macam-macam resepi nak cuba...
jadi hari ni aku nak buat aku jenis desert...
dah sedia semua...
jom  kite mula...
tapi permulaan ni kita tunjuk bahan-bahan saja...
hasil kena tungguuuuuu....
itu pon kalau aku rajin nak update...

ini bahan-bahannya...




1 comment:

NOR SHAHIRA said...

buat la lebih sikit
nak la jugak

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...