Friday, June 8, 2012

Ada Tak Ubat Blurr?

Aku rasa kan aku kena sumpahan la..
ala-ala sumpahan kumkum tu..
ada masa-masa kan aku macam blurr je..
hah apa yang diorang cakap ni..
apa yang disembangkan..
apa yang kau merepek ni setannnn*dialog Ahmad Nisfu*...
macam tu la lebih kurang reaksi aku...
sepatah haremm pon aku tak faham..
padahal fokus 120 peratus ni...
tapi bila kena tanya...
habis mengelabah tak tau apa...
*kemujuran tak pernah kena time taklimat @ kursus*



Bila time blurr datang kan..
aku mula le tanya soalan yang merepek-repek sambil makan kerepek..WTH la kan..
ada ke aku pergi tanya member password email office aku...
boleh?...
memang sah-sah la dia tak tau kan...
bukannya kitorang ni officemate...
tak pasal-pasal ko aku kena gelak..shitt...
*amboi kak ita sakan no gelakkan chek*
malu gila aku..
tak nak kawan dua hari...

Itu belom hari-hari yang sebelom-sebelom nya...
sumpah ko malu gila aku...
tak tau mana nak letak muka..
dalam poket muat kot...hikhikhik...
ada tak ubat apa-apa nak hilang kan penyakit aku ni?
ceh what the feel la..
aku rasa macam nak menyorok je bawah katil ni...
patut la kekadang tu En. Z cakap...
"adoi..nasib-nasib....blurr betol la pompuan ni..."*ayat kuang ajaq*




1 comment:

ietah said...

apasal kite xperasan awak tag nama kite ni???hahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...