Thursday, December 29, 2011

Cuti2 Part 2

Hai ouls...

Kali nie nak sambung pasal cuti2 i yg bru lepas(skodeng sini)...nak cite pasal lunch.....aku lunch pon dah blh dikire minum petang...nak wat camne kn...dah member sorang 2 blom nak lunch waktu stop kejap kat R&R...so menjawab le lunch kol 3 lebih...

Aku lunch dekat restoran depan hotel je...sebab kitorg x nmpak kedai makan lain dekat area2 situ...so makan kat situ je la kitorg...Restoran Sekinchan name die....

2 restoran yg kt blkg aku 2....

nie gambar dr tepi...


Disebab kan lapar yang melampau so xde aktiviti snap2 gambar ye...jadi nye xpat le tengok ape yang kitorg makan...tapi aku bagi tau eh...kitorg makan paru goreng lada ngan siakap bakar bersama 5 jenis kuah utk dicicah...xklusif lgi tau sebab pekerja kat situ yang sedia kan kuah pencicah 2 utk kitorg...costumer lain smue kene ambik sdiri....*sambil senyum2 perasan VVIP*...

Air pulak aku minum carrot susu...utk pertama kali nye ko aku order jus carrot..x penah2 umur aku order jus carrot tetibe ari 2 cam nak sangat minum carrot susu...smue nye gara2 masalah kerabunan aku yang aku rase makin melampaui batas...hehehehehe....



Lame jugak la kitorg nak tunggu makanan kitorg sampai...dekat 1jam kot...so bile makanan sampaije  kitorg x tunggu lame utk menghabiskan smue nye...bersih licin..kalo boleh ngan tulang2 sekali nak telan..hahahahahaha...


Lepas aktiviti makan2 kitorg ambik gambar kat depan pagar hotel...wat kenangan katenye...padahal gedik....wink2...




Belah malam pulak kitorg lepak2 kat Danga Bay...x planning pon nak lepak kat situ...coz kak ita ngan mieza(adik die) nak g umah kazen die malam 2...tapi disebabkan kazen die sampai lambat sebab traffic jammed so kitorg gi la Danga Bay...lagi pon mieza dah bosan giler dok dalam hotel xde bende nak wat(aku pon bosan gak sbenarnye)....

Nie gambar2 kitorg kat Danga Bay...sile2 jgn malu2 nak tengok...













Sbelom entry nie berakhir aku nak bagi tau sikit....lepas makan ikan siakap 2...bibir aku kene gatal2....peh memang sengsara arr gatalnye...x tahan seh....farmasi/klinik xde pulak dekat2 situ...konon2 nye nak la beli krim ke pil ke...abis dah farmasi nye xde so menahan la aku gatal2...bibir merah dah cam b****t ungka tau x...x tau le ape yang diorg letak kat ikan 2 yang aku xleh nak makan...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...