Thursday, December 1, 2011

Masa Berlalu

Pejam celik pejam celik...
tak sangka dah bulan Disember rupenye...
masa cepat betol berlalu skang nie...
rase macam bru je semalam sambut new year...
tau-tau dah ujung tahun...

Tak sangka jugak yang tahun depan umur aku dah 28...
hah!28 biao betol nie...rase cam mude je lgi...hehehehehe...
tapi nak wat camne kn..
umur memang makin bertambah..tak kn berkurang..
redha je la....

Ape yang boleh aku jdi kn azam utk tahun depan erk??
nak kene pikir daripada skang nie...
tapi yang pasti impian aku sebelom abis tahun 2011 nie nak gi bercuti...
and insya-Allah impian 2 akan tercapai...
very very soon...

Tak sabar dah aku nak gi bercuti..
nak tenang-tenang fikiran...
tak nak pikir lgi dah pasal keje time 2...
time 2 adalah time utk have fun...
jangan ade sape-sape yang kacau time eh...
memang aku sembur free je kat orang 2..
so harap maklum le pada yang rase-rase nak call time 2...

Hurm..can't wait la that time.... 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...