Tuesday, December 27, 2011

Cuti2 Part 1

Halloo…wazzupp2...

Kembali bersiaran setelah aku bercuti beberape ari…amboi macam la aku nie hupdate blog ari2 kan…padahal blog nie berhupdate paling kerap pon  seminggu sekali…tapi tokoh2 cam hupdate ari2 je…over tau aku nie…(*-*)

Ok la…kali nie aku nk hupdate kisah cuti2 aku…cuti2 separuh Malaysia separuh Singapore…nape aku bagi nama cam 2 coz sepanjang cuti aku 3ari 2mlm nie…2ari kt Malaysia 1ari kat Singapore…so kire separuh2 la kan..

Dalam percutian nie aku g ngan member2…salah satunye akak aku  sorg nie hah...kitorg gerak g JB ari Rabu lepas dalam kul  9pagi...alhamdulillah la...travel kitorg berjalan ngan lancar...no traffic jammed....ujan pon x...so kitorg sampai hotel penginapan dalam kul 12 lebih cam 2...sampai je kitorg wat bayaran tiket utk ke USS keesokan ari nie...

Dalam kul 2 ptg baru kitorg check in...ingat nk check in awal tp tau2 je la kalo dh hotel budjet....check in awal pon kene bayaran tambahan....so menjawab la kitorg dok melanguk kat depan hotel 2 sejam lebih...daripada dok melanguk je baik kite bgambar ye dak....

nie tuan tanah blog.....


adik kak ita...ramizah

kak ita(tuan punya gmbr2 diatas)....jgn marah naa...:)

Ini lah muke2 rombongan Cik Kiah ke Jakarta...eh!eh!silap la plk..rombongan Cik Kiah ke Johor Bahru...ade lgi sorang..gambar die maaf la ye takde le pulak dalam fb kak ita nie...kalo x memang kene rembat sudah...hahahahaha....

nie je hotel yg mampu duduk....

Itu la hotel penginapan aku...dekat je ngan Danga Bay...tak sampai 5minit la kalo naik kete...kalo jalan kaki aku tak tau le pulak berape minit...so jangan le tanye aku ye....hikhikhik....walaupon cume hotel budjet tapi mak selesa nyah dok sini....bersih je..environment die pon ok...kire puas ati la...

Bile sampai je bilik...hala tuju aku confirm2 katil...nikmat ko dapat baring sambil lurus2kn pinggang...dalam 10 minit pas2 kitorg g cri makan...lapar tau ingat x lapar...sarapan makan roti je plus pau sebijik beli kat R&R....


Ok..cukup sampai kat sini...cite pasal makan nanti2 aku update...banyak keje nie...daaa.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...