Wednesday, December 21, 2011

Babai Semua..

Hai morningg ouls....
semoga ari nie adalah ari yang penuh keceriaan...aku pulak memang sah-sah la ceriakan...ye la mane tak cerianye nak gi bercuti kan...skarang nie pon aku ondway ngan member-member nak ke JB...and besok adalah misi penting kitorang...menjelajah setiap ceruk Universal Studio Singapore(USS)...so Singaporian tunggu kitorang kat sane ye...

Tapi..tapi..tapi dalam ceria-ceria tu aku rase sedih gak nak tinggalkan family aku..sobsobsob...ceh kecoh je aku nie siap nak nangis-nangis bagai...macam la nak stay terus kat sane..lagi pon bukannye jauh sangat...bukannye nak gi Afrika pon...ah lantak la orang nak kate ape....sedih kot..aku bukannye penah berjauhan ngan family pon..dalam adik beradik aku yang dah besar-besar nie aku je la yang tak penah duk jauh daripada family....anak manja katekan(sila ambil maklum ye pada bakal suami ku)...ha3....

Takpe-takpe Nurul sabar k...tak lame pon..tiga ari je...pastu nanti boleh duk bawah ketiak mak balik...ngeh3...mummy, ayah, angah, dira n adik cepat tadah tangan skarang....doakan akak@uda selamat pegi n selamat balik tau....aminnn...kalo rindu-rinduan ambik baju dalam almari k...bawak tido tau...ayat takleh blah..macam nak kene makan pelempang je aku rase...:Dlagi tiga ari kite jumpe balik ye...tunggu ole-ole dari Singapore(kalo ade)...daaaa...babai semue...

  
*psstt2 kakak aku kan die kan demand tau...aku cakap nak belikan die keychain..tau die cakap ape...'ape barang keychain, kat Banda Hilir belambak'...tak tau bersyukur tau kakak aku tu....kire nasib baik la tu dapat keychain daripada tak dapat langsung kan...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...