Sunday, January 1, 2012

Tahun Baru Sudah

Halloo ouls...

Ape macam ari nie?ok kah?x ok kah?
x sangka btol la skang nie dah pon tahun 2012...
rse cam baru je lgi sambut tahun 2011...
alih2 dah pon 2012...
kejap btol mase berlalu...
pejam celik pejam celik...
dah msok tahun lain...

Ape azam korang utk tahun nie ye?
nak naik pangkat ke?
nak beli rumah ke?
nak cepat kawen ke?
nak berjaya dalam UPSR/PMR/SPM/STPM ke?
atau nak tackle pakwe kaya ke?
x kisah la ape pon azam korang utk tahun nie...
aku harap hidup korang lebih bermakne drpd tahun sblom nie...

Pada aku pulak...
azam aku nak jdi anak yg sentiase menyenangkan hati mak n ayah aku...
anak yg sentiase membahagiakan keluarga...
x melawan cakap both of my parent...
and azam yg paling penting nak lulus exam KPSL PTD....
dapat naik pangkat cepat....
korang doa2 kan aku ye....
Aminnnnnnnnnnnn......:D



*pssstt...azam korang yg tahun lepas dah tcapai ke blom?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...