Thursday, June 23, 2011

Terkenang....

Ari aku balik keje awal sikit..tujuan?gi order barang untuk ofis...plus dengan keluar duit gaji...dah time gaji kan so ofcoz la kene gi meng'kosong'kan duit yang ade dalam akuan tu..bil dah banyak berderet nak kene bayar...ade le lebih kurang satu juta gi keluarkan duit..wah tak agak-agak..jangan le nak berangan..gaji kau tak sampai pon 2000 Nurul...

Kat bank tadi orang tak de la ramai sangat...kot diorang dah keluar duit awal-awal...termasuk aku ade le 4 orang..ok setel keluar duit nak keluar daripada bank tu boleh la pulak terserempak dengan x-boyfriend...semenjak putus dengan die tahun 2008 terus tak jumpe-jumpe lagi..tergamam jugak la barang sesaat..tapi nasib baik aku pandai cover...aku bukan nye ape kalo boleh tak nak la jumpe die lagi...walaupon kadang-kadang contact tapi tak nak la jumpe face to face...bukan tak boleh terima kenyataan kitorang dah clash...cume belom sedia lagi nak jumpe die...

Bile dah terserempak dengan die camtu..otak aku ni terus ter'flashback kenangan silam....sedih woo...bertambah sedih sebab kitorang tak penah gaduh-gaduh...senyap gitu je and tau-tau die dah nak kawen...memang makan dalam le...tapi aku tak nak dah fikir pasal die lagi...tambah-tambah die dah kawen and ade anak...ape yang aku boleh buat doa kan je la kebahagiaan die..dan aku gak berdoa akan temu kebahagiaan tak lama lagi...InsyaAllah...



p/s:barang yang lepas jangan dikenang
(kate Jepp Sepah)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...