Friday, June 3, 2011

sleepy

Aku rasa mengantuk sekarang nie...mane taknye...boleh dikatakan 2 hari aku tak tido...kelmarin aku syok layan novel...balik keje dah mula selak-selak novel..novel baru kata kan...lepas maghrib mula operasi mentelaah....sedar-sedar dah kul 4.30 pagi...wooo...takleh jadi..aku nak keje tau tapi kul 4.30 pagi tak tido-tido lagi...ape kes?ok la aku tido kejap...kesian mata aku....kul 6.00 pagi aku bangun,siap-siap untuk mencari sesuap nasi...hahaha...ayat takleh bla...

Pastu semalam pulak...buat kali pertama aku layan Nora Elena kat TV3...macam sedap la pulak cite tu...ditambah pulak dengan Aaron Aziz yang hensem tu hero dia...best-best..memang best cite tu...rugi tak tengok daripada mula...so nak menghilangkan rasa rugi aku skodeng drama tu kat youtube...layan punye layan tau-tau dah kul 6.30 pagi...shit...aku tak tido lagi ni...tapi nak tido apenye...dah kul 6.20 pagi,time untuk bersiap mencari nafkah..see berdedikasi tak aku..masuk keje kul 8 pagi tapi kul 7.30 dah sampai ofis...(tetibe je mention pasal time keje ni...ape motif?)...

So dipendekkan cerite dalam masa 2 ari aku cume tido 1 setengah jam je...so korang dapat bayangkan tak sekarang ni aku camne? ngantuk giler tu...mata dah tak leh nak angkat dah ni...nasib baik tak rupe macam panda...ahhh...sudah,aku memang dah ngantuk sangat ni...tapi tak leh nak tido...nak mati tido time keje...sah-sah makan gaji membute.....kahkahkah.....

*balik umah lepas ni confirm kondem

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...