Saturday, June 11, 2011

KESIAN KO...

Khamis,7.30 pagi: Sebuah Proton Iswara Aeroback telah melanggar seekor anjing yang secara tiba-tiba melintas jalan.Kenderaan itu ketika itu sedang dalam perjalanan ke tempat kerja penumpangnya disebuah perkampungan cina ...................
petikan Berita Baik Punya

Takla,takla..tu berita aku je yang reka...tapi kejadian tu betul-betul berlaku...terkejut separuh beruk aku dibuatnya....pagi-pagi dihari yang cerah insiden tu berlaku...depan mata tu...boleh pulak time nak gi keje ayah aku terlanggar itu anjing...tu la sape suh main kat jalankan...tak dengar lagi cakap mak bapak...kan dah kene langgar...tak tau le ape nasib die...lepas kene langgar boleh lagi berlari tu...kira takde ape-ape la kan....tapi mana tau luka dalaman...

Aku ni tak boleh la kalau insiden-insiden camni...sentap ooo....tak kira ape-ape binatang pun...confirm sedih 5 minit...5 minit je?...ok ape daripada tek sedih langsung...tapi betul la,aku kesian kat anjing tu..entah hidup lagi ke dah mati agaknye..touching betul kejadian tu...harap-harap mak bapak die bawak gi klinik...hahahaha....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...