Monday, June 13, 2011

Dah Agak

Sebelum ni aku penah buat promise tak nak lagi tengok Akademi fantasia...sebab aku rase AF makin membosankan jiwa raga aku yang dah sememangnye bosan...ditambah pulak dengan calon-calon pelajar yang 'ala-ala' je...so daripada jiwa aku kacau duk mengadap AF baik aku buat bende yang lagi berfaedah...atau layan Maharaja Lawak...boleh gak aku gelak berguling-guling...
Tapi bila Astro buat kejutan dengan Minggu Pengguguran aku jadi teruja pulak nak tengok..sebabnya calon yang diserap masuk ade Hazama....and bila je Hazama diserap masuk, promise aku jadi melayang entah mane-mane...terus tak ingat dah yang aku dah nekad tak nak terjebak dengan AF lagi...kalu sebelum ni aku buat tak tau je dengan hari Sabtu..sejak minggu tu aku jadi tak sabar pulak nak tunggu...motif?nak tengok Hazama perform...sebab aku tau Hazama akan jadi juara...
And nampaknye tak sia-sia le aku langgar janji...and aku rase berbaloi duk menghabiskan masa menghadap AF berminggu-minggu...coz Hazama dah pun jadi champion...tak sia-sia gak Hazama menunggu sampai 5 tahun nak masuk AF...pengalaman perform dengan MUH banyak membantu Hazama...so tahniah pada Hazama..Kawtim..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...