Wednesday, May 9, 2012

Jangan Langgar Pantang Ok...


Tiap-tiap bulan bile time gaji mesti ade aktiviti cuci-cuci mata...kadang-kadang pegi Mydin..tak pon pegi Jaya Jusco...tapi yang lemah nye bile gi JJ mesti aku terpakse tahan iman...

Setiap kali pegi JJ bile lalu je depan kedai Cool Blog kene buat-buat tak nampak...tergugat iman ko bile tengok gambar air yang banyak-banyak tu...pastu ade pulak titis-titis air kat cawan die...perghhh....boleh terbabas iman...

Tapi disebabkan aku ni jenis manusia yang tak boleh blah dengan bende-bende sejuk ni terpakse la bersabar je...bukan nye ape...atas nasihat doktor yang bernama Aku...so kene pantang ye minuman sejuk ni....kalo tak aku jugak yang susah...

Aku dah la jenis yang bercinte betol bile bab nak pegi klinik ni...melainkan kalo suami aku tu Aril Fatah...yang tu ari-ari aku sanggup serah diri kat klinik...hahaha....

Bukan ape aku kalo minum bende sejuk pastu siap la tulang semue rase sakit..sengal-sengal...penah la satu ari tu aku makan ice-cream pastu tulang aku rase sengal-sengal...sejak tu sumpah dah aku tak kan minum bende sejuk...rase pon tak kan punye...

Tapi tadi bile member aku singgah kat Cool Blog tu..tanye la budak yang jage tu boleh tak kalo tak nak ais...die kate boleh..so dapat la aku merase Hong Kong milk tea..kalo tak minum je la air tea kat kedai mamak...hehehe...






















Cume aku pelik je la sikit..ade ke bile beli air takde ais kene tambah 50sen...bukan air panas lagi murah daripada yang sejuk ke?pelik betol la....



Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...