Wednesday, May 9, 2012

Dah Tau Nak Buat Ape....

Sebelum nie kan aku ade buat entry tak tau nak buat ape bile drama CBE dah pon abis...since tadi aku kan aku pegi JJ...lepas je makan aku singgah Popular Bookstore...tempat wajib pegi bile datang JJ...


So bile dah singgah Popular tu harus la terjah bahagian fiksyen...banyak wooo novel baru-baru...rase macam nak borong je semue...tapi mane bolehkan...lari budjet aku nanti...


Jadinye aku beli la dua buah novel...novel yang kat atas tu...tapi bukan la yang terbaru...cume aku belom ade je lagi...


So pas ni takde la aktiviti melanguk je....coz dah ade bende yang aku nak buat...dah ade novel yang aku nak bace...takde aku nak buang mase lagi...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...