Monday, May 28, 2012

Hallooo wazzup wazzup...

Wazzup konon..feeling-feeling Mila le tu...jauh bebenau Mila dengan aku...Mila comel sikit..aku comel banyak*pengsan*....hahahahahaha...lama gila aku tak buka blog aku ni...busy katakan...memang tak sempat la nak update entry baru...lagi-lagi pulak seminggu lepas aku gi hantar notebook reformat balik...sebelum si As(notebook aku) tu buat perangai tak leh nak on baik aku gi hantar buat medical checkup...kang tetibe padam siapa yang susah aku gak...ceh!alasan tak boleh blah..padahal malas...bukan tak boleh guna notebook adik aku...tapi kalau dah penyakit M datang ape pon tak boleh....

 As aku tu sampai sekarang tak siap-siap lagi..petang ni nak gi balik kat kedai PC World tu...gi tanya dah siap belum...mana boleh jadi lama sangat...banyak dah keje aku tertangguh...account dah berapa bulan tak update ni...macam-macam aku nak buat dalam notebook tu...so harap-harap petang ni dah boleh bawa balik...boleh aku buat keje yang tak siap-siap tu...daripada dok melopong je kat umah tak buat ape...minta-minta la As aku tu dah boleh ambik....aminnn....

Hikhikhik..sebenarnya cuma nak bagi tau yang aku tak sabar nak tunggu hari Khamis ni je...tapi boleh pulak merepek meraban tah apa-apa...baik aku stop sebelum macam-macam lagi aku merepek yang bukan-bukan...apa-apa pon tak sabar nak tunggu hari Khamis ni...



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...