Thursday, May 3, 2012

Ape Aku Nak Buat Lepas Ni

Cerita Cinta Buat Emelda dah pon abis tadi....so lepas ni takde la aktiviti menonton tv bagi aku...kalo sebelom nie aku tengok Vanila Coklat je kol 9mlm...pastu tengok Cinta Buat Emelda pulak kol 7mlm...tapi ni cerita tu dah abis aku tak tau nak tengok cerita ape pulak...aku ni bukannye jenis yang tengok tv 24jam...boleh dikira 1 jam sehari je la aku tengok tv...tapi bile dah habis dua dua cerita ni dah tak tau nak buat ape sekarang...cerita yang ganti CBE ni aku malas nak tengok..sebabnye heroin dia sungguh aku tak minat...please la takkan aku tengok tv nye kalo heroin die artis tu...tak tau la nak buat ape lepas ni...nampaknye kene beli novel lagi la ni...since hobi aku pon bace novel je kan...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...