Thursday, May 31, 2012

28 Tahun Sudah..

Assalamualaikum..morning...

Yeyeye...hari Khamis dah sampai...hari ni 31 Mei...tau tak ada apa dengan 31 Mei ni?tak tau eh..meh sini aku cakap sikit..hari ni kan...hari ni kan...hari ni kan...








Hari ni besday aku...


Hehehehe...yes! hari ni besday aku...syukur sangat-sangat...coz dapat jumpa lagi tarikh ni...berdebar-debar ko nak tunggu genap setahun nak sampai tarikh 31 Mei ni...of coz la kan mana la tau tak sempat nak sampai hari yang ditunggu mata dah pejam tak buka-buka...tapi Alhamdulillahdapat juga jumpa tarikh ni lagi....

Bila sampai tarikh ni maknanya umur aku meningkat lagi setahun...ala tambah setahun je lagi kan..apa ada hal...so sekarang ni umur aku dah 28 tahun...waduh!macam tak caya je umur aku dah 28 tahun...so bile dah umur-umur macam ni and masih single....makanya macam-macam la pertanyaan yang agak-agak kontroversi sikit...biasala tu kan kalau dah akak-akak makcik-makcik yang kepohci ni...semua nak tau...semua benda nak semak kat kepala otak diorang...

Lantak la peduli apa aku...ada aku kisah....yang penting aku tak minta duit mak bapak diorang...aku bersyukur sangat dengan rezeki yang Allah bagi kat aku...dalam umur macam ni aku dah boleh berdikari sendiri...tak harap duit mak dengan ayah...dan aku juga bersyukur masih diberi kesihatan yang baik....aku berharap aku dapat jumpa lagi tarikh ni pada tahun-tahun akan datang...and pada member-member yang wish besday kat fb tu..thanks so much...love u all...





Aku sayang ketat-ketat kat korang semua...lagi sayang kalau korang bagi aku hadiah...*buat muka minta pelempang*..hahahahaha....tak la aku tak kisah pun ada hadiah ke tak...korang wish ni pun aku dah rasa terharu and bersyukur sangat....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...