Wednesday, April 4, 2012

My Eric - Nazak

Hadoii la...cam tau-tau je yang bulan ni aku rezeki murah...almaklum la gomen kan naik gaji...so insyaallah bulan ni dapat la tunggakan untuk bulan Januari hingga Mac...bile dah dapat kenaikan gaji ni kan dan dan tu la macam-macam problem yang datang...dengan sigh mirror kereta patah la...nak kene reformat lappy la...my Eric pon sakit teruk...dah nazak sudah...memang sebelom-sebelom ni die dah sakit...tapi bulan ni kire memang nazak la...aku rase kalo tak gi hantar klinik esok lusa mati le tu...tapi mintak dijauhkan la...aku sayang gile kat die tu...takpe eh Eric...nanti aku hantar ko gi klinik k..kite jumpe pakar...



My Eric










Sedih tau..dah ber'double-double jadinye skrin tepon aku tu...tapi nasib baik la aku ni terror...masih boleh lagi nak sms ke ape ke walaupon skrin die dah jadi cam tu..nie kire ok lagi..bile time die hangin langsung takde ape..blur je...hai la Eric...kenapa la ko buat hal...nasib baik ade si Sam tu..kalo tak jadi katak bawah tempurung la aku takde tepon...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...