Friday, March 30, 2012

Mengapa Kau Pergi

Aku sedang dalam keadaan sedih dan kecewa skang ni...bakal ditinggalkan sendiri oleh parent aku...rase macam nak meraung berguling-guling je jap lagi...mengapa tergamak nye seorang ibu dan ayah meninggalkan anak nye sendiri...

Aku: Mengapakah mummy kemas-kemas baju dalam beg sehingga kosong satu almari?

Mummy: Wahai anakku..ku harap kamu mengerti...

Aku: Mummy ..mengapa kata begini?

Mummy: Hari ini tinggal la kamu sendiri..kerana mummy akan pergi....

Aku: Kemana dan mengapa kau pergi?tergamaknya mummy tinggalkan ku begini...

Mummy: Ya Allah!ape la sawan anak aku ni...Mak nak gi rombongan je la...hari ni pegi, hari Ahad balik le..


Hehehehehe...ceh..dramatik tak?almaklum nak jadi pelakon tapi takde bakat semulajadi...sebenarnye parent aku nak gi rombongan...rombongan Cik Kiah...diorg nak gi Kelantan...memandangkan aku sebagai anak die yang tak berape berminat nak gi Kelantan ni so menjawab le kene tinggal kat rumah...apekejadah nye la diorg ni balik-balik gi rombongan Kelantan..cube le gi Langkawi ke Bandung ke seronok le sikit nak join...balik-balik Kelantan...bile Kelantan beli periuk...bile Kelantan beli cadar...takde bende lain ke?sebab itu aku malas nak gi...tak kene ngan jiwa langsung...dan sebagai anak yang mithali aku nak cakap satu je kat parent aku.."don't worry2....anak mu ini akan baik2 saje menjage diri.."padahal parent aku tak kisah pon coz dah tau anak die memang pandai jage diri..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...