Friday, April 20, 2012

Wedding Anniversary

Baru aku perasan hari ni 20 April...wedding anniversary my parent...padahal bukannye aku tak tau pon...bile belum sampai tarikh die aku memang ingat je sentiasa tapi bile tibe hari die terus lupe...

Tahun ni genap 32 tahun parent aku kawen...sekejap je dah 32 tahun....ye la anak pon semua dah besar..dah tua bangka...cume aku je mude remaje lagi...hahahahaha.....sepanjang 32 tahun kawen parent aku dikurniakan 6 orang anak...hebat tak parent aku....hebatkan....comel giler aku tengok gambar kawen parent aku...





Sebenarnye aku tak tau nak bagi present ape kat diorang....nak bawak gi makan-makan ayah aku tu bukannye rajin sangat nak keluar ni...pening la...tak tau nak bagi ape kat diorang...nak bagi rumah sebijik aku bukannye banyak duit pon...ape yang sesuai erkkk?




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...