Monday, April 23, 2012

Kaya Tak Kaya Sangatla

Hari ni dapat lagi berite gumbira....aku dah dapat surat pemberian taraf berpencen...hepi seh....dah lame tunggu surat ni..akhirnye dapat gak...member-member yang hantar kemudian ramai yang dah dapat...jadinye aku risau la kot-kot kene kuiri ke kan...so bile dah dapat surat ni lega sikit....lepas ni dah boleh la survey-survey harga untuk tunai kan wishlist aku tu...



Surat yang ditunggu-tunggu akhirnye sampai gak kat tangan.....
pas ni jadi orang kaye sekejap la aku..
tapi takleh ooo nak belanje-belanje sangat..
tu simpanan hari tua nanti...
lagi pon dengan duit tu la nanti aku nak tambah harta...
macam aku cakap tadi...
nak tunaikan wishlist tahun ni....
bende penting yang aku akan gune...
sebagai kemudahan aku nanti...

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...