Wednesday, April 27, 2011

Ape Nak Jadi

Aku nak ambik pekse pertengahan bulan Mei nanti..pekse untuk memperbaiki taraf hidup aku...huhuhu...ayat melankolik sungguh..macam la hidup aku sekarang ni merempat..susah sangat sampai kene perbaiki taraf hidup...Cik Nurul sayang, intan manis..setiap orang perlu ade usaha untuk perbaiki kehidupan...bukan orang yang susah je kene berusaha untuk baiki hidup..orang yang tak susah pon kene jugak..bukan ke Allah suke pada hamba-Nya yang rajin berusaha..berusaha memajukan diri....hah kan dah kene tazkirah..padan muke aku...

Tinggal beberape hari je lagi nak pekse...tp masalahnye sekarang ni aku relaks je...cam takde ape-ape pulak..cam takde pekse pon....aku boleh duk relaks je...tak baca buku langsung...macam nothing to read...yang membuatkan aku rase ianye lebih sadis buku pon takde nak bace..Sebenarnya aku bukan tak nak bace tapi aku tak tau skop ape yang aku harus bace...cume yang aku tau aku tak payah bace Skop Production....kahkahkah...ape kes la pulak kan tetibe aku bace skop tu...hilang akal ke ape?tapi serius aku cakap...aku memang tak tau ape yang aku kene bace...adekah aku kene bace buku Perintah Am?Pekeliling Perkhidmatan?Perundangan Malaysia?Perlembagaan Malaysia?atau haruskah aku bace novel yang ade depan aku sekarang ni...aku tak tau...sumpah tak tau...

Aku harap malam ni aku boleh bermimpi soalan ape yang keluar dalam pekse tu nanti...dan kalau boleh dengan jawapan dia sekali....hehehe....confirm la tak kan mimpi punye..atau ape kata korang bagi tau aku ape yang aku kene bace untuk pekse Penolong Pegawai Tadbir...please bagi tau aku...aku betul-betul nak tau ni...tolong eh tolong...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...