Thursday, July 19, 2012

TQ Bos..Sedar Kelebihan Saya

Aku nak story sikit..
pasal bos aku..
aku ni bukan setakat pembantu tadbir sekolah je..
semue persatuan yang ade kat kampung tempat aku keje nie..
setiausaha die adalah aku..

Setiausaha PIBG, LPS, kelab kebajikan....
bukan tu je...
setiausaha rumah berhala pon aku jugak...
cume nye settiausaha tak rasmi je la..
mane taknye semue surat-menyurat aku yang buat...

Tadi bos mintak aku siapkan 4 surat...
so aku pon tiap la semue surat-surat tu...
dah setel semue aku pas bos..
lebih kurang 5minit pastu die jumpe aku...

Aku dah suspen time tu....
panggil macam nak marah..
tapi sory sikit...
bos x penah marah aku..
almaklum pekerje gemilang mmg x penah kene marah...
*mukeberlagaktanganpeluktubuh*

Rupe2 nye die nak puji aku...
ko tau die cakap sepatutnye aku apply jadi cikgu..
bkn pembantu tadbir..
die kate bahase aku sangat bagus...
*w/pun bos cine tp BM die superbb*

Aku pon ape lagi idung kembang arr kene puji..
tp aku cover je..xnk nmpk xcited..
die siap cakap lagi kalo cikgu xde aku blh le msuk kelas gi mengajar...
bangge seh orang puji aku..
ade jugak orang yg sedar spatutnye aku jdi cikgu bkn PT...
Ok..tu je nak citer...
daaaa...




1 comment:

ietah said...

hahahahaha...setiausaha umah berhala xtahan aku gelak tonggeng2 dah ni...hahahahaha

errlpppp....ade ke cikgu pendiam??
(larikkkkkk!!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...