Thursday, July 12, 2012

Bikin Panas Bukan Melodi

Alhamdulillah...
dah boleh tenang2 kn fikiran..
pekse dah abis...tiga hari dok menghadap pekse..
stress wooo..paling stress hari ketiga..
undang-undang umum....

Bile dah gi pekse maknenya takde le gi keje..
maknenye jugak keje dh bertimbun nak kene setel...
so hari Jumaat nye...
bile aku sampai je kt ofis..
sekali tengok meja aku..
perghh...terbakau kooo..
lintang pukang businesscard atas meja aku tu..

Panas hati..panas hati..
dah dok tempat aku tu pandai2 le kemas....
ni tidak boleh je biar macam tu je..
pelik2 aku yg dok berlame2 kt situ..
takde pon card tu lintang pukang..
yg korang baru tiga hari dah jadi camtu..
agak lagi lame aku cuti..
jahanam meja aku korang keje kn..
terbakar terbakar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...