Monday, July 2, 2012

Freegift

Hai oulss...selamat malam...

diam tak diam hari dah bulan tujuh...

lebih kurang dua minggu je lagi dah nak puase...

haiyoo..aku belum habis ganti lagi...


Diam tak diam jugak besok aku dah start pekse...

besok sampai hari khamis...

so bile time nak pekse ni...

kene la beli alat tulis baru...

kekonon nak tambah semangat nak jawab pekse...

*buatmatajuling*


Dah alang-alang beli alat tulis tu...

aku beli la sekali novel dengan majalah...

aku memang tiap-tiap bulan akan beli majalah In-trend..

yang untung nye beli majalah ni..

banyak sample produk yang korang boleh dapat...

untuk bulan ni aku dapat baucer Voir...

pastu ade lagi dua tiga sample...

macam gambar kat atas tu....

semue free dalam pack magazine tu..

dapat la aku test jename memahal ni..

nak beli memang tak la kan...

dapat yang tester pon jadi la..

sekurang-kurang nye jimat krim aku dua tiga hari...kahkahkah..

dasar kedekut tak leh blah la aku ni...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...