Monday, July 16, 2012

Akukan Kakak :(

Hai la nasib...

Dah kenape Cik Nurul hoii?

Update dua tiga ari sekali pastu nk mngeluh...

Biase la manusua kn...

Kalo xde masalah mmg x sah la kan..


Aku bukan nye ape...

Cume mengenang nasib je..

Asyik la nak kene mngalah...

Aku tau la aku nie anak yg paling senang nk kawtim..

*nie mak aku yg ckp eh*

Tapi agak2 la kan...

Xkan spanjang idup aku nak kene pikir pasal hati orang je...

Hati aku sape nak jage?

Habaq mai kat chek naa...


Aku masuk keje kol 8pagi...

Tapi kol 7.20 aku dah tercongok kat ofis..

Bos pon x sampai lgi..

PT dah ade kat ofis..

Ape kes?


7.20 tu pon dah awal...

Lepas nie nak kene pegi lagi awal...

Haiyoo....baik aku packing kain baju..

Berumah tangga je kat ofis tu...

Boleh aku apply jadi guard..

Jage waktu malam..

Ade gak side income..


Please la..cube sesekali korang ambik berat pasal hati aku nie...

Dengan adik2 boleh la aku selalu mngalah...

Tapi ape kes kalo dengan kakak abang pon aku kene mngalah jugak...

Cakap sikit?

Sesekali boleh la..

Tapi kalo setiap kali aku jugak...

Sentapppp woo...


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...