Tuesday, September 13, 2011

Pulak Dah...

Dlm keterujaan nk b"open house" tetibe le pulak blh diserang penyakit...kejadian b'laku pada Ahad b'samaan 11 September 2011(ayat nk dramatik)....dh mcm tragedi 11 Sept 2001-WTC kene bom la plk....
Kisahnye camne..pagi 2 aku bgn tido, tetibe rse nk muntah...so aku pon mengeluarkan lah segala isi perut..aku bajet nie mesti kes perut msuk angin..almaklum le last aku makan kul 6 ptg semlm...maunye x msuk angin...ok la dh nk msuk angin kn nk wat camne..pas mandi aku sarapan..ingat pas 2 ok la..
 Rupe2nye makin mjadi2 la plk aku muntah...sampai kn minum sky juice(hehehehe) pon muntah...g open house umah mkcik pon asyik muntah2 je...ilang nikmat nk b"open house"..ilang nikmat nk melantak smue makanan...asal makan je muntah..asal muntah je makan...x makan on muntah..apekes?...potong stim btul la..sepanjang ari gak la aku kene check-in check-out tandas....smpai tandas pon aku rse x lalu nk tgk muke aku..
Dh spnjg siang aku b'kampung(mcm siap bwk tilam bantal bgai) kt tandas...malam pulak demam sudah...btambah dugaan aku...ape nk buatkn...anugerah Allah...terime dgn redha...mak pon bising2 suh g klinik..tp still wat slumberr je...almaklum dh mmg aku jenis slumberr...kene maki pon leh gelak2 lgi...dasar xde perasaan...btul ke????bile dh asyik kene bebel bebel bebel, BESOK nye bru aku g klinik..itu pon lepas kene pakse...ngeee....
G klinik plk org leh tahan rmai nye...menunggu lebih kurang 1/2 jam bru dpt wat check up...ade ke H.A yg pekse aku 2 ckp aku pregnant...bile aku ckp aku lom kawen die kte ade gak org lom kawen pregnant...bile check tekanan darah upe2nye tekanan darah rendah...93/61 blood pressure aku..so klinik bg la aku garam...garam bkn sebarang garam...garam dari Gunung Himalaya...hahahaha..gurau je la...balik umah d'sekolah kn brmai2..kiri kanan nie sekolah kn aku...drpd yg kecik smpai besau...sabau je la...
Ari nie aku rse ok sikit...but msih xleh nk rse lega sgt....balik keje nie nk kene check lgi tapi kt umah je la..nsib baik nenek aku ade beli pam tekanan darah 2...coz ptg smlm bile check tekanan turun lgi..mmg cri nahas...bahaye bahaye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...