Monday, September 26, 2011

Keluhan Tak Bermakna

Dalam pd mengeluh budjet tiap2 bln lari...aku masih lgi blh nk b'belanje sakan...bile time gji je pening pikir bil yg bderet2 2...tapi selera b'belanje still cam2 gak malah smakin mjadi2...semua bende pon nk beli...gji plk dok cam 2 x naik2...blom gji pon aku dok beli beli beli je...nie kn plk dh gji..

Mase aktiviti duk m'ukur jalan 2 kn (yg nie) aku g JJ...ade gak le brg yg aku borong...pdhal time 2 blom gji lgi..g kedai kasut nk beli...tgk handbag nk beli...g Watson harus beli...lom lgi g kedai bju...siap singgah Tomei lgi tgk cincin...pdhal x mampu nk beli...keje 5 thn pon lom tentu cukup duit nk beli...ditambah ngan selera aku yg agak2 expensive...

Niat asal nk jln2 n tgk2 je..tp bile singgah  kiosk jual kasut...tgk punye tgk..belek punye belek bkenan plk kt 1 kasut...high heel ofcoz...kasut 2 ringan je..kire best la kalo pkai...so aku rembat le sepsg..warne purple gelap...sblom 2 aku dh beli kain pasang...pas2 pusing2 lgi..singgah plk kdai jual bju ngan tudung..aku beli le plk shawl belang2...blom kire yg lain2 lgi...

Skang nie plk dok mngidam nk beli kamera tp bkn kamera digital....2 tu aku dh ade...sepupu aku ckp pak sedare die beli kt Dubai RM2000...so skang usahe kumpul duit sehari singgit..huhuhuhu...nti blh le kirim kt pak sedare die 2...pas2 aku dh bcadang nk beli kereta tahun dpn..xnk la mnyusahkan ayah lgi...nk kene anta g keje ari2..nk tukar fon lgi...nk tukar itu la ini la blablabla...pehh mcm2 btul aku nk beli n nk tukar...

Alahai ape la nk jadi ngan aku nie...cukup bln mngeluh gji x cukup...tp still nk beli mcm2 lgi...kalo camni le, slalu mngeluh pon x gune...x bmakne...wat murka Allah je dok mngeluh ari2...arap2PM bg le knaikan gji...blh le aku joli...hukhukhuk...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...