Tuesday, August 2, 2011

lambakan kerja part 2...

Setelah bertungkus lumus melunaskan keje untuk edisi nie ....ada rentetan seterusnye yang aku kene selesaikan...kali nie tak tau berape lame aku kene ambik mase nak abiskan keje nie....rase-rase confirm lame semenjak ade keje tambahan nie kan...yang memerlukan consentration yang boleh tahan banyak la....tapi takpe...aku suke...suke sesangat...



Tak tau la dalam bulan puase nie dapat ke tak aku nak bace novel-novel nie semua...ye la jadual dah berubahkan...ditambahkan dengan tambahan keje baru yang aku cakap tadi kan...tapi ape-ape pon usaha tangga batu berendam....hahahaha...yang pasti kene abis kan sebelum raye...coz raye aku nak bercuti...nak melawat sanak-saudare(pegi ke?)hehehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...