Tuesday, August 9, 2011

Cerita Semalam....

Walaupon cite nie bukannye cite yang fresh dari ladang tapi aku tetap nak kongsikan jugak...
Semalam ofis aku didatangi oleh seorang ejen Maybank Etiqa...biasalah nak promosi skim diorang..khas untuk bumiputera kate nye...menarik tertarik jugak la skim die..plus benefit2 yang diorg tawarkan...tapi yang aku nak cerite kan pasal comminication skill die...bile dah keje camtu yang pendapatan bergantung pada bape banyak pelanggan yang ko dapat kan..so confirm2 le kene bermanis mulutkan...muke kene senyum ayat kene power...jangan sampai kuar ayat bunga-bunga cinta sudah...
Ayat die memang kawkaw la...boleh cair taik telinge ko aku yang mendengor nye....yang paling wat aku rase ke'kembang'an sepanjang ari...first die puji jari aku cantik panjang2..pastu siap cakap aku nampak muda...tak same ngan umur aku skarang...boleh lagi tak percaye aku dah 27 tahun...memang dasar nak beli ati pelanggan betul itu akak...tapi tak kisah la ko ikhlas ke tak puji aku tu...yang penting ko dah pon wat ati aku cair dengor ayat2 menusuk kolbu ko tu(dasar pantang dipuji aku nie)...
Ok..tu cite kat ofis..pujian yang wat aku separuh ari kembang je sentiase...kat umah pulak...adik aku mem'plus'kan ke'kembang'an aku...cite die waktu malam...sambil bergosip2 cite masalah negara....tetibe adik aku...yang bongsu...sengih2 kat aku pastu cakap adik geram la kat uda..aikk!apakah?ape kes?uda nie comel la...ehekehek...see2...adik aku kate aku comel...oh my GOD...blushing giler tapi suke...kuar dah muke malu2 riak aku...kahkahkah...adik wat uda malu je tau...natijah nye aku tido sikit punye lena...sampai tak sedar nak bangun sahur..tapi nasib baik my mummy sedar and kejut aku bangun sahur...kalo tak orang dalam umah tak sahur le nampak nye...coz keje panas memanas kuah time sahur aku le...

*ari2 dihidangkan ayat camni boleh kencing manis aku

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...