Monday, November 12, 2012

Pekena Coconut Shake Time Hujan

Selamat Pagi...
Hari ni bangun pagi dengan bersemangat..takde pon rase arghh malasnya nak bangun gi keje...langsung takde...mungkin rasa bersemangat coz hari pertama berkeje dengan tenang...dah cuti sekolah kan..confirm la sunyi je kat ofis aku ni kan...

Aku macam biasa kalo time hujung minggu memang giler...hari jumaat malam tu biasanye memang tido lambat..layan Running Man sampai kol 2pagi...bangun pagi-pagi buta hari Sabtu coz nak keluar ngan adik-adik gi berjalan...tapi takde la jalan sangat pon...cuma teman kakak aku gi buat medical checkup..dah alang-alang dia nak gi keluar tu kitorang join la sekali...itu pon sebab aku rasa nak makan KFC...dah lame giler kot aku tak gi makan KFC...

Petang pulak keluar lagi dengan makcik-makcik aku...memang satu hari tak dok umah la kirenya...sekarang kan musim hujan kan....tiap-tiap petang hujan je...dah la time keluar tu hujan tengah lebat..boleh pulak kitorang gi pekene coconut shake...giler betol time sesejuk tu gi makan lagi bende sejuk...






Pastu kitorang meronda pulak kat AEON JJ ngan Tesco...tujuannye nak survey harga khemah coz insyaAllah 31hb ni kitorang akan ade kan family day kat PD(kalo dpt gi Cameron kan best)...sampai umah orang semue siap-siap nak tido..aku pulak noleh gi layan Running Man marathon....dah la memalam buta tak tido lagi..tengok tv boleh pulak ketawa kuat-kuat...sampai kene sound la sedas ngan mak aku...pendek kata tak tido langsung la malam tu...pastu hari semalam ape lagi balas dendam la tido tengahari bukan main lame....tapi nasib baik malam tadi senang nak tido..kalo tidak datang ofis mesti mata macam panda pastu kat ofis membuta..sungguh tak baik itu perangai and sah-sah la namanye makan gaji buta...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...