Wednesday, November 7, 2012

Biru Pon Masih Tak Perasan

Haluuu
 Dah bulan November rupenye ye...mase berlalu semakin cepat...macam aku jugak..diam tak diam dah dekat sebulan balik bercuti tapi citer pasal ari last kat Medan tak update lagi...tapi entry ni bukan nak citer pasal ari last Medan tu tapi nak citer pasal contact lens baru...hehehehehe...awal bulan November ari tu aku dah tukar contact lens baru...time nak tempah yang baru tu tak tau nak pilih warna ape...memule nak pilih warna grey..tapi promoter tu cakap baik pilih warna lain..warna grey tak berape nampak...budak tu suh pilih warna hijau...tapi pikir punya pikir akhirnya aku pilih warna aque blue...


biru nyah mata i

Budak-budak kat sekolah tu dok pandang je mata aku...pastu speaking2 cina..ape ingat aku tak faham ke ape diorang citer...mesti diorang cakap mata aku cantik...hahahahaha*pitam*....ade sorang tu tiap ari tengok mata aku...dekat-dekat pulak tu...camne dia boleh tengok dekat-dekat coz tiap ari bile diorang balik aku akan tunggu kat depan post guard tengok diorang balik....dia pulak parent lambat pickup..so ari ari la dia tengok mata aku ni...

Aku ada la tanya budak tu...bulan ni akak pakai warna biru..nanti nak akak pakai warna ape pulak...dashyat betul pilihan budak tu...warna hijau u dia suh i pakai...budak-budak kat sekolah tu semua perasan yang aku pakai contact lens...yang peliknya mummy aku kat rumah lansung tak perasan...kalo dulu warna hazel mungkin la dia tak berapa perasan sangat..ni warna biru pon tak perasan jugak...hai la mummy ape pon tak boleh...tapi bagus jugak dia tak perasan kalo tak mesti dia dah bising-bising marah aku...coz dia memang tentang habis bile aku cakap nak pakai contact lens....takpe lepas ni aku pakai warna yang lagi terang..merah ke kalo ade...mungkin warna tu mummy aku perasan kot..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...