Friday, September 21, 2012

Tak Prepare Lagi

Olaaa..

Hari nk ke Medan x lame je lgi...
tp aku blom wat ape persiapan pon...
member2 seangkatan dh beli mcm2 utk ke sane nanti..
beli beg,kasut,beg tarik,seluar mcm2 lgi la...

Aku????????
hape pon x prepare..
alat2 aku beli dua barang je..
itu pon satu kirim kt member..
satu lgi gi beli semalam lepas abis taklimat...
lain2 yelek...

beli smlm..


kirim member je


Tu dua je la yg aku baru sediakan..
Semalam ade gak survey2 beg...
ade la jgk yg berkenan tp xde stok lain..
cume tinggal yg display tu je..
xnak la aku org dh pegang2 kn..

Nampak nye kene la gi cri ari lain kn..
dh ade yg berkenan tp xde yg bru..
insyaallah ari selase nie aku gi lgi ngan member..
harap2 ade la yg berkenan dihati nanti..
rase cam x sabar je nk gi sane..
nk release2 tension...
hurm can't wait la...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...