Thursday, September 27, 2012

Akhirnya Dapat Juga Beg Yang Berkenan

Hari Selasa lepas adalah ari gaji...
and aku pon ade dok citer nk wat persiapan bercuti nti kn..
so dh berkebetulan aku gi keje luar...
so singgah la sekali shopping...
tp lebih pada window shopping sbenarnye..

Lepas je setelkan keje ape yg patut..
aku ngan member gi Takaful Ikhlas dlu..
nak beli insurans kembara...
kebanyakan org xtau pon insurans nie..
so kalo sesape nk gi melancong blh la apply insurans nie..
x mahal pon RM30 je..
kalo nk tau ape yg diorg cover..
rajin2 la bukak website die @ tepon je lgi senang..

Lepas dh setel insurans kitorg gi Mahkota Parade plk..
kekonon nk beli beg la..
tp sblom tu kite mkn dlu..
lapar kot dh kol 4ptg x mkn2 lgi..
lepas satu satu kedai kitorg msuk..
tp xde yg berkenan(aku la tu yg xberkenan)..
aku budjet time nie member aku mesti dh bengang je..
so decided xpe la kite gi JJ..

Nasib baik la kt JJ tu ade beg yg aku berkenan..
kalo x mesti lgi bengang member aku..
mane taknye cerewat bebenou..
nk tgk beg yg aku beli?
inilah die...


Aku beli kat Smmit..
dapat offer 10% coz aku apply member card..
member card kene RM15 utk 2 tahun...
offer lain kalo jadi member malas aku nk citer...
gi la apply bru tau..
kt website Zalora pon ade jgk beg nie..
malas nk gi shopping beli je online..

Itu je la yg aku beli...
yg lain2 beli sikit2..
lagi pon xde ape sgt nk kene beli..
cume aku blom beli backpack je lgi nie..
tgk la bile2 rajin aku gi la nti..
ok tu je..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...