Monday, February 20, 2012

Bermalasan Bersama Mr. Potato

Ari nie adalah ari bermalasan bagi aku....knape?coz mmg satu keje pon aku xwat...even gi bekerja pon x...tapi tapi tapi.....jgn fikir plk aku ponteng keje...aku x ponteng ok...aku ambik annual leave..punye tinggi tahap kemalasan smpai makan pon trase halamak malasss nye...hikhikhik....

Keje aku sepanjang pagi tdi adalah tak lain dan tak bkn...facebook...smbil2 survey online shop...almaklum dh nak gaji nie kan...so harus ade aktiviti mbeli belah online n memenuhkn wardrobe yg dh mmg sedia penuh...hahahaha...

Smbil2 usha online shop 2 kn....harus la ade bende nk dingap2kn...so ape kte kite ngap bende alah nie hah...

*****

****

***

**

*





Tu die Mr. Potato...satu yg aku prasan skang..aku dh addict ngan bende nie...x kisah la ape2 jename pon...ari2 gua mau dong...mmg giler la...tapi bkn giler yg duk mrayau2 sne sini pakai baju kusut masai xmandi 20hari 2....itu totally bkn aku k...aku cume manusia yg giler kentang...:D




*nk mkn spring potato ngan trifle buatan sdiri

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...