Friday, May 31, 2013

Tambah Lagi Setahun

Assalamualaikum

Salam Jumaat
Hari ni hati berbunga-bunga je..almaklumlah besday girl katakan...pejam celik pejam celik dah setahun dan jumpa lagi bulan Mei..macam tak percaya umur bertambah lagi setahun...alhamdulillah syukur Ya Allah coz masih diberi kesempatan untuk terus bernafas..masih lagi boleh berjalan berlari bergembira bertangisan atas bumi allah ni....

Sebagai besday girl aku hadiahkan diri aku sendiri...nak tunggu orang bagi hadiah memang tak dapat le jawabnya..so dua minggu lepas aku hangout dengan adik aku..kitorang pergi Mahkota Parade..alasan utama bagi hadiah untuk diri sendiri bukannya ape nak guna voucher Summit...guna kad Summit time bulan kelahiran tu dapat la diskaun 30%...so aku pon ape lagi..rugilah kan kalau tak guna...









So amacam? cantik tak birthday gift aku tu? harap-harap tahun depan tak payah beli sendiri lagi..ada orang yang bagi....kehkehkehkeh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...