Tuesday, April 2, 2013

Wedding Kakak Kita

Assalamualaikum

Sabtu 2 minggu lepas (23/3/2013) adalah majlis kahwin kakak saya...majlis kahwin kedua untuk family saya setelah 8 tahun....jadinya dah macam majlis kahwin pertama juga..almaklumlah kan dah 8 tahun tu....letih sungguh la banyak sangat kerja...buat persiapan sikit punya lama..majlisnya 1 hari je....lepas tu nak kemas rumah lagi....alhamdulillah dah setel kemas semua...and pengantin pon dah pindah rumah sendiri..malas nak cerita banyak so tengok gambar ye...
   


weouls pon nak juga rasa naik pelamin

pengapit yang nervous



Dayang2 yang kuat berangan  











majlis bertandang

Antara make-up kat rumah dengan rumah abang ipar...saya lebih suka yang kat rumah abang ipar...nampak natural...comel je saya tengok kakak saya tu...tak sangka dia dah kahwin...harap-harap dia happy and berbahagia hingga ke hujung nyawa...tahniah ye sis

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...