Friday, July 1, 2011

Larian 1M

Esok ofis aku ade buat program Larian 1M...satu negara terlibat dengan larian nie...ingat aku dikecualikan..tau-tau aku pon kene daaa...semalam bos bagi tau yang semua kakitangan terlibat...aku ingat baru nak belagak sikit ngan sis sorang nie yang aku tak terlibat..boleh bangun lambat...sekali harapan tinggal harapan...tapi ok gak...bile lgi aku nak gune sport shoes yang aku beli tu..dah 2 tahun aku beli tapi x penah gune...tak tau le camne besok...jangan baru lari 5minit dah semput..almaklum le dah lame tak berlari...lari rumah lagi la tak penah...kehkehkeh...tapi aku tetap bersemangat..ye la bile lagi kan nak bagi sokongan...baru la nampak cam rakyat yang prihatin...sahut seruan gomen...meriah tak meriah, lepas program aku hupdate ye..daaa...

Selamat Berlari-larian....



1 comment:

ietah said...

padan muke..hahahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...