Friday, May 27, 2011

ANEW... Test Period

Korang tau tak..hampir 4 tahun aku guna pencuci ngan krim muka yang sama..biasenye aku ni jenis yang cepat bosan bile terlalu lama guna sesuatu produk...paling lame guna produk tu setahun pastu aku dah tukar lain... tapi produk yang ni pulak tak tau kenape boleh bertahan lama...tapi sekarang tahap kebosanan aku pada produk tu dah pun mencapai tahap maksimum...

So sekarang aku mengambil keputusan untuk berpatah arang berkerat rotan dengan produk tersebut...Selamat Tinggal pujaanku...cehcehceh....aku mengambil keputusan untuk menggunakan produk ni pulak...cetengok,cetengok gambar kat bawah ni...



Ini la produk yang bertuah menjadi pilihan aku kali ni...untuk tempoh berape lama tak tau lagi...kirenye sekarang ni aku dalam tempoh percubaan la...kene la test dulukan,ok ke tak produk ni dengan kulit muka aku kan...kalau ok boleh diteruskan and kalau tak sesuai alamatnye kene la bercerai...

ok dah..ape-ape aku update kemudian..aku nak gi test dulu...nantikan hasilnye...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...