Wednesday, October 5, 2011

Aku Ceraikan Dikau

B'cerai...biao btol...kn ke Allah benci p'ceraian...so nape nk b'cerai plk...tp dlm kes aku nie xpe kot kalo b'cerai...dh x serasikn nk wat camne...so b'cerai je la jln yg pling baik skang nie...n ati aku pon dh sbulat p'betong tetap nk b'cerai jgk...jap!jap!jap!bkn ko blom kawen ke nurul oii?...btol la 2..aku mmg lom kawen..mksud b'cerai aku ngan bende alah nie hah...



Aku rse x sesuai langsung pkai produk nie...xde p'ubahan ape2 pon...ke mmg kulit muke aku dh sedia cantik kot...kahkahkah..perasan sudah...statement harus dipotong kpale 2...tapi..tapi sblom kite b'cerai nie better cri pengganti dlu la kan...jdinye aku nk la b'kenalan ngan produk nie dlu..kire cam kenal ati budi die dlu la..


Harus la gune yg trial dlu kn..kalo sX beli yg besao tapi x sesuai...x ke m'nangis b'tasik2 aku nti...dh la harge blh tahan mahalnye..2 minggu punye blanje ko...ok dlm pack nie ade 3 item..cleanser,toner n concentrated whitening cream...hopefully bile gune produk nie ade le p'ubahan n k'berkesanan nye..kalo x harus le aku b'cerai lgi...ape hasilnye?...kite tgguuuuu.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...