Thursday, October 10, 2013

Bercuti Lagi

Assalamualaikum....

Since aku dah pon melafazkan janji yang dalam setahun harus ada sekali percutian. So kali ni, aku sekali lagi dengan member sepercutian akan ke Thailand pula. Tapi kali ni, kami tumpang sekaki dengan orang lain. Kalau biasanya pergi berempat, kami ni pergi under rombongan.Join rombongan teman-teman zaman aktif Puteri UMNO dulu.

Kami akan berangkat ke Thailand pada 25/10/2013 and insha Allah sampai balik di Melaka 28/10/2013. Macam biasa perasan haruslah excited. Tak sabar nak tengok tempat orang. Mula-mula ingat nak ajak adik pergi sekali. Tapi dia tu banyak songeh sangat. Aku ajak ikut bukan untuk berhabis duit beli macam-macam tapi lebih kepada untuk kenal budaya dan persekitaran. Yang dia pula pikir nak shopping. Last-last cancel sebab budjet dia tak banyak. APAKAH?

Insha Allah, kami akan pergi ke Hatyai. Itenary pon dah dapat daripada penganjur lawatan. Kali ni travel senang sikit. Tak payah nak beg tarik macam AF bagai. Guna backpack saja. Sekarang ni, aku tengah buat persiapan sikit-sikit. Power bank dah ada. Kasut pon dah beli menggantikan kasut yang dah minta nyawa. Tinggal sediakan ubat-ubatan and beli baju sikit. Tak sabar rasanya nak bercuti. Harap-harap apa yang dirancang berjalan dengan lancar dan dipermudahkan. Amin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...