Thursday, January 19, 2012

Demam Korea

Lame giler 2 aku x hupdate blog...
almaklum la wanita bekerjaya kate kann....
awal2 tahun nie cam2 aku nk kene setel...
bah. kewangan la...bah. perkhidmatan la..bah. perjawatan la...
byk keje btol..naik putus nyawa aku..
2 la susah nye bile sorg staf nk kene setel smue bende..
tp nasib baik la nyawa aku x putus betol2..

Walaupon busy still smpat lgi ko aku nie dok bace novel..
nk kate ape kn dh itu mmg rutin yg xleh nk ubah..
dh sebati dengan jiwa dan raga..ceh...
and skang nie pulak aku dh kembali mengiler tgk drama korea..
time2 school dlu mmg xleh tinggal tgk drama korea..
kalo sblom nie aku duk gigih tgk kt youtube...
tp semenjak diperkenalkan ngan adik suliana nie...
dh x layan lgi kt youtube...

Suliana nie die ade wat bisness dvd korea online...
so skang nie aku beli je dvd kt die..
harga mmg terbaik la..kualiti pon ok..
so kalo ade yg rse2 nk beli blh la terjah fb die...
aku dh beli 3 dvd kt die..
tp lom abis layan tiga2 citer 2..
nie aku nk beli lgi...*peh giler tamak aku doh
tiga citer 2 pon x abis lgi..
nk tau aku beli citer ape..


yeyyaaa dpt bungkusan.....bile diperlukan poslaju dtg...lalaalalala....

Tiga2 pon aku dh tgk sbenarnye kt youtube...

Playful Kiss

Princess Hour & Boys Over Flowers


kalo korang nk beli dvd korea
klik sini

1 comment:

ietah said...

terbaiklahhhhhh.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...