Friday, January 6, 2012

Cuti2 Part 3

Hai ouls..

Dh tahun baru pon...tapi cite pasal cuti2 aku still x abis2 lgi...so bg menyudahkan citer aku akan update entry secara express...

22 Disember 2011

Kul 8 pagi aku ngan member2 dah standby tunggu bas kat depan hotel...ingat x ramai org..tau2 ade 3 bas yang gi same2 ngan kitorg...8.30 lebih kurang kitorg gerak nak kene USS...first time ko nak masuk Singapore...nyaris2 kitorg salah jalan...tapi nasib baik la jumpe ade sorg guy (bkn melayu) yang same bas ngan kitorg...so kitorg mintak nak follow die...n die pon kte ok...baik betol hati die..x macam ade sorg minah 2(melayu)...kitorg nak follow die...die kte ok...tapi boleh pulak die tinggal kan kitorg...camne la melayu nak maju kalo bende kecik pon xleh nak tolong bangsa...BETUL X?

Dekat kol 10pg kitorg sampai USS..make nye pengembaraan kitorg pon bermule...so penceritaan melalui gambar pon bermule...hehehehehe...


















Ok...cukup la eh gambar byk 2...malas pulak aku nk upload bebyk....skang mood nk layan citer korea je....sanggup x tido 1 ari ko aku nie....smue gara2 citer korea...tetibe pulak melalut pasal movie korea plk..ape cer???..dh sambung balik pada citer utama kite...


Sampai hotel kol 11mlm...penat giler berjalan...tapi ape2 pon gi makan dulu kat Danga Bay....time makan pon x ambik mse lame coz dah letih plus mengantuk...makan pon x abis...mane nak abis makanan die masin...air pulak terlebih gule...pas2 balik hotel, mandi terus zzzzzzzzzzzzz.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...