Tuesday, October 25, 2011

Selamat Ber'Public' holiday

Errkk(alhamdulillah)...hehehe..kekenyangan sbenarnye....since bsk adalah cuti...aku dh planning mlm nie nk tido lmbt...n which is harus...bkn nk ber'fb'an,bkn nk b'gayutan n bkn jgk nk ber'chat'an....tp aku nk ber'tv'an...ade ke pkataan 2..sumpah cikgu aku confirm pengsan...coz anak murid dh k'sesatan...channel pilihan wajib CN or yg seangkatan...CN is Cartoon Network...hahahahaha....usia tua tp jiwa aku mude...aku kalo dh ngadap karton org panggil mmg x layan..ko t'jerit, t'pekik, t'lolong pon haremmm...my mummy pon dh tau dh habit aku nie...die gelarkn aku RK...remaje karton...remaje ke?*wat muke chomel*...and kalo korang nk tau aku paling layan Detective Conan...knape??Sinichi sgt cute...hahahahaha....harap2 mlm nie ade...ok dh...anyway selamat bercuti2an ye...daaa....




motif gmbr??..xde motif..*_*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...