Friday, October 28, 2011

Aku Yang Rajin

Internet ngan tepon ofis aku adalah hancussss minggu nie…smue nye gara2 ujan lebat mse cuti Deepavali ari 2…sudah nye smpai ari nie xleh gune…dan aku pon xleh le nk b’internet…

Oleh itu, myudahkn keje adalah wajib…keje byk yg tbengkalai ko… nk wat camne kn…mood nk myetelkn keje 2 xde…mood yg ade dlm pale otak skang cuti, cuti, cuti dan cuti je…aku dh lame x ambik cuti pnjg..last cuti pnjg bulan Januari tahun lepas…so harus la urat2 aku smue dh tegang mintak dikendurkn…btol ke x erk ayat aku 2?…lantak la peduli ape aku kn…bkn ayat karangan SPM pon..ayat blog je…

Dh la ckp byk pon x gune…biar gmbr je la yg cite.....layan gmbr k...















see..betape gigihnya aku bkerja....hikhik...





aku yg dh kebosanan ngadap nombor....

 Ko tgk 2..betape rajin nye aku wat keje...kan main fokus lgi...sebeban baucer yg aku lom update and aku x daftar stok lgi...nie la padah nye kalo duk b'internet memanjang...ape2 pon aku dh blh b'nafas lega skang...coz aku dh pon myetelkan aku nye stok brg..."Bos, I dh setelkn stok...APC tahun nie bg kt I ye"(senyum m'goda kt bos)...hehehehe... 
p/s : jgn tangguh2 keje ye...sdh nye jdi cam aku nti.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...